čtvrtek 18. listopadu 2010

TAK JSEM NAVŠTÍVILA ŘÍM


Italská fotoreportáž
text a fotky Nikol

Řím. Kdo by ho neznal hlavní město Itálie a asi tak trochu i módy, možná... Smrdí historií ze všech stran, v centru města je víc turistů než Italů, ale je super. Říkal to Péťa Forejt!

Tak jsem navštívila Řím, město velkých kostelů, značkových kabelek a rozkošných Italů...


Moc se mi tam líbilo. To umocnilo počasí, které nám náramně vyšlo a na konci října jsem si
užívala ještě babího léta....

 
V tom městě je na tisíce fontán a každá má svou historii, svůj pramen, své holuby a malíře....
 
Taky spousta kostelů, ve kterých si tak člověk uvědomí, jak moc je malinkatej, jak moc tahle církev je bohatá a jak je věčná....
 
Hodně sloupů a antických sídlišť lemujících jednu z hlavních silnic je trochu archaické. Naopak, že kolem Kolosea vede silnice, je futuristické...
 

Řím se mi líbil a co víc dodat... jo, že se tam chci mrknout ještě jednou, protože jsem se nedostala
na svatopetrskou kopuli ve Vatikánu...