neděle 21. listopadu 2010

NÁVRAT KRÁLE

Aphrodite v Matrixu
text Venál, fotky Kamil

K pátečním večerům neochvějně patří návštěva klubu, hospody, společenské události, přátel, kin, knihoven, divadel… Rovněž i já jsem využil pátečního večera a zamířil jsem do klubu Matrix, kde byla nejočekávanější akce tohoto podzimu. Legendární d’n‘b DJ Aphrodite opět v Česku. Tento Brit, který se považuje za jednoho z průkopníků DnB hudby, si udělal čas a odskočil si z rodné hroudy do naší milé vlasti.

Po doražení do Matrixu, následovala anabáze s přeplněným barem a k velkému překvapení všech zúčastěných následoval druhý velký šok. Přání vody vyřčeno z mých úst opravdu zúčastněné vylekalo. Po počátečním rozkoukávání jsme si vybrali jedno z nejlepších míst v kotli. Místo bylo hned pod větrákem, což se obzvláště hodilo, jelikož vzduch v Matrixu byl takřka nedýchatelný.



Zaplněný klub očekával příchod Aphroditea. Před-DJové už se pomalu chystali odejít, atmosféra se pohnula tím správným směrem a najednou se tam zjevil. Chvíli nás všechny ještě nechal napnuté a pak to přišlo. Dj Aphrodite v celé své letité kráse vytáhnul první desku a začal hrát. Hned úvod byl nabitý, Aphrodite od začátku dokazoval, proč je jedním z nejuznávanějších a nejznámějších z d’n‘b DJů.

Mejdan nabíral na obrátkách. Bary stále praskaly ve švech, lidi poskakovali, máchali rukama, nohama a my stále pařili v kotli. Při pohledu na hodinky, které ukazovaly půl třetí, a já tomu nemohl uvěřit, jsem si donesl další vodu a rozjel jsem se do posledních zatáček koncertu.

Ještě nehrál žádný svoje klasický pecky, říkal jsem Kamilovi a v tu ránu, co jsem to na něj dořval, naskočil podklad Ganjamana následovaný podkladem od Pendulum a už to jelo. Po zahrání dalších pár pecek se s námi Aphrodite rozloučil a já zjistil docela příjemný fakt, že jsem si to velice užil i bez chlastu.

Solidní mejdan.

Made by Vencán 313