neděle 23. května 2010

NEZABÍJEJTE DAVIDA!


Na tohle do divadla ne
text Nikol, foto www.muzikal-jetrebazabitdavida.cz

Myslela jsem si, že divadlo nemůže být strašné, ale tento zážitek je vážně pekelný. Zavolal nám náš známý, který pracuje v Divadle Broadway v Praze, že má volné lístky na muzikál Je třeba zabít Davida. Já kývla, že půjdu. Neposkvrněná informacemi o tomto projektu jsem si myslela, že je stvořen jako výsměch nedávno tolik propagovanému muzikálu Děti ráje. Ale ono ne. Prvnímmé zděšení a odpor k celému tomuto dílu vyvolalo to, když mě kreslený Michal David upozornil na to, že si mám vypnout telefon, nebo mě zastřelí…

Omlouvám se tímto hercům, že jsem jim nezatleskala, ale za tu hrůzu to vážně nešlo!

Iva Pazderková alias Blondýna z reklamy na jogurt se celou dobu snažila, zpívala z plných plic a válela se na pódiu, ukazovala publiku, co má pod sukní i ve výstřihu, maskovaná pod černou parukou, kterou odhodila při závěrečném a velmi slabém aplausu…

Roman Vojtek, který představoval několik osob najednou, snad klesl v mém vědomí ještě hlouběji, než když jako učitel v seriálu zbouchnul studentku…

Vanda Konečná snad jako jediná zpívala písničky z muzikálu Kleopatra bez ovlivnění toho nemožného hemžení….

Ivan Vyskočil, Bohouš Josef, Tomáš Beroun asi nemají dost peněz, že vystupují v této propagandistické show Michala Davida.

Když jsem viděla scénu před přestávkou, kdy si všichni herci na podiu vzali zelenou šálu a zpívali píseň My jsme ten správnej tým, nevěděla jsem, jestli je to legrace, nebo zdali to myslí vážně.

Pak už jen chyběla druhá půlka, kdy Juraj Bernáth a Michal Sobotka převzali hlavní role a snažili se zabít Davida. Musím konstatovat, že jsem tím začala být konsternována, a kdyby mě v té tmě někdo pozoroval, viděl by, že sedíc s otevřenou pusou dokořán nevěřím vlastním očím a uším.

Jediný pozitivní závěr z toho plyne, a sice, že ta hrůza mě nestála žádné z mých vydělaných peněz. Lituji ty, co za to zaplatili a trpěli tam stejně jako já. A nejvíc ty, co za to zaplatili a ještě se jim to líbilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat