čtvrtek 10. prosince 2009

VELKÝ COMEBACK


FC Forejt - O106 Beer team 4:2 (po poločase 3:0)
text Venál, foto Radim

Jak se to tak někomu poštěstí či spíš nepoštěstí, člověk muže být zraněn. Mně se zrovna nepoštěstilo, a tak jsem prakticky celou sezónu FC Forejt chyběl. Nejprve se ozval kotník a pak mě skolila nějaká rádoby vepřovka, a tak kluci na místo toho, aby využívali mých služeb, setkávali se spíše s mojí kritikou, taktickými radami a pokyny. Zlom ovšem nastal při posledním zápase letošního ročníku 8 G. ligy. Velký comeback se stal konečně skutečností.

„Ahoj kluci, nepůjčíte nám prosím jeden ze svých míčů?“
„Jasný, si ho klíďo půjčte.“

Jakoby ona prosebná věta pronášená jedním z našich protihráčů těsně před začátkem zápasu předznamenávala průběh prvního poločasu. Ve skutečnosti jsme jim míč moc nepůjčili. Na hřišti FC Forejt dominoval nahrávkami, nebezpečnými útoky, skvělou obranou. Ano, to vše byl v prvním poločase FC Forejt.

Tato naše převaha vyvrcholila hned třemi góly, na které soupeř neměl možnost v první půli vůbec zareagovat. Postupně se trefili Štěpán, Marťas a Rádoš (mistr placírka). Jako by nás ti kluci chtěli znovu poprosit o to, jestli jim půjčíme balon.

Krásný poločas ovšem na můj vkus asi až moc narušila přestávka. Po přestávce se změnil obraz hry a byli jsme to my, kdo jako by žadonil o to, aby nám půjčili míč. Zkrátka jsme si mysleli, že už nám nic nehrozí, že jsme jim dali co proto, nevím. Ovšem soupeř nám v druhém poločase nasázel hned dvě branky a hned bylo o co hrát.

Najednou to byli soupeři, kdo určoval tempo hry, a my byli ti, co tahají šňůru za její kratší konec. Naštěstí pro nás nám vyšel jeden brejk a Matyáš nezazmatkoval, podíval se jak, stojí gólman a podél jeho levačky a tyčky tam vstřelil gól na 4:2 a bylo, jak se říká, vymalováno.

Hodnocení hráčů:
Luky
– To, co měl, to chytil, za góly nemohl. Po zranění sice nějaké balony nechytal, ale vyrážel, ale to je normální. Hodnotím za 2.
Rádoš – Mistr placírka. I když jsem na pár zápasech nebyl, fakt, že Rádo kope v podstatě jen placírkou, se nezměnil. Jinak dost solidní výkon – bránil, útočil, dal gól, jen tak dál. 1-
Kajetán – Pro mě osobně zůstal trošku za očekáváním, jinak nahrávky rozdával střelba jak takž, obrana solidní. 2-
Pecen – Štěpán může hrát kdekoliv a stejně gól dá. Tuto sezónu hraje posledního a jde mu to. Odbrání, stihne zaútočit, nahrát do nebezpečné situace, dá i gól proto 1.
Marťas – asi společně s Kájou nejvíce naběhaných kilometrů. Hrál důrazně, zakončoval, nahrával, nemám moc co vytknout, vlastně mám, ale to si nechám pro sebe. Hodnotím 1-.
Pája – Pája nebyl zas tak moc vidět, nicméně svoji kvalitu prokázal hned na začátku, kdy sebral balón soupeři a rozehrál akci, která bohužel neskončila gólem, ale byla dost nebezpečná. Jinak hodnotím 2-.
Matyáš – Maty je výkyvář; jednou mu to sedne líp, podruhé hůř. Od útočníka se čekají góly, a to on splnil. 2.
Vlastík – Překvapení posledních zápasů. Velké zlepšení z kopaček Vlastíkových se z nedělního tartanu dokázalo přenést i na páteční umělku. Vlasta solidně nahrával, měl dokonce i dost dobrý výběr místa, ale rychlost a zpracování… s tím si furt tak lehce rady neví. Ostatně i já s tím mám problém. Hodnotím 1-
konečně – po dlouhé pauze jsem byl schopen hrát solidně jeden poločas. Ovšem Vlastíkovu nahrávku před bránu jsem využít měl a to samé i po změně stran, když jsem se octnul opět před bránou soupeře. Tentokráte nahrávka z kopačky Štepána. Hodnotím se za 3 mínus, jsem kapitán a útočník, tak podle toho musím hrát.:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat