pátek 18. prosince 2009

MISTŘI!


O fotoalbu pro beznadějné sportovce
fotky a text Řízek

Sobotní odpoledne na škváře. Prach nebo bahno, vítězství a prohry, ostré strkanice s podobně tělnatými soupeři a nadávky rozhodčímu. Pak pivo a domů.

Víkend co víkend se už několik generací pražských chlapců, jejich otců a i jejich otců k ženám, matkám a milenkám vrací pokopáno. Fotbalová Hanspaulská liga totiž umožňuje sportovat skutečně všem, ať už je to dobře, či nikoli. I když už škvárová hřiště vymírají a s nimi i čistě hospodské týmy, jedna věc zůstává neměnná. Všichni jsme mistři. Svým způsobem.

--------------------------------------------------

Takový nějaký nablblý text bude doprovázet soubor mých fotek z Hanspaulky, až vyjdou knižně. Teď se možná směješ, ale tahle doba je v lecčems skvělá: například kterýkoli hlupák s kreditní kartou a přístupem k internetu (žádná další úskalí mě nenapadají) si může za pár stovek vydat svou vlastní fotoknížku. Třeba i v nákladu 1 kus – což je můj případ.

Ale dřív, než mi ze Spojených států publikace přijde, posílám vám ochutnávku. A ještě dovysvětlím, proč tohle celé vzniklo.


Před časem se na naší škole konal tradiční workshop se slavným francouzským válečným fotografem Patrickem Chauvelem. Zúčastnil jsem se i já. V jeho rámci jsme měli fotit na vybrané téma, a já jsem si nakonec prosadil právě tohle. Netvrdím, že je to bůhvíjaká podívaná, ale když už jsem nad tím strávil tolik času, ať to taky někdo vidí.

Mistři!

Žádné komentáře:

Okomentovat