středa 9. května 2012

KAPITÁN SE OMLOUVÁ

Hráče nejnižší fotbalové hanspaulky obvykle trápí dvě klíčové otázky: jestli jich bude na zápas dost a zda letos postoupí o ligu výš. Po minulém duelu už je nad slunce jasnější, že my letos tu druhou otázku vůbec řešit nemusíme. Zůstaneme v osmé lize, protože hlouběji už spadnout nejde. Avšak může nás hřát u srdce, že s lídrem soutěže, týmem A.Č.A.B, jsme uhráli pěkný, byť nic neřešící výsledek 1:2.

Kromě těch dvou zásadních otázek bylo třeba rozhodnout, kdo nahradí časově zaneprázdněného kapitána v této prestižní a důležité funkci. Nakonec jsem byl určen já a řekl bych, že mi to šlo. Pásku jsem si navlékl sám a celkem bez potíží jsem se i podepsal do zápisu. Ohledně taktiky naštěstí nebylo potřeba nic řešit, systém byl vymyšlen, stejně ho nikdo nedodržoval, ale i tak jsme hráli až nad poměry dobře. A to jsem to s motivačním proslovem v pomyslné kabině zrovna nepřeháněl.

Jenže jsme opět celkem brzo dostali góla a přes slibné náznaky nás překvapivě velmi nestabilní obrana lídra skupiny nepustila k žádným nebezpečným střelám. Branku jsme zase netrefovali vůbec, což je letos už takový náš refrén a věrné diváky tahle naše herní varianta, která vlastně není k ničemu moc dobrá, nepřekvapí. 

Po poločase naše tempo mírně narostlo, jenže když už to začalo chvílemi vypadat na nápor, nezvládl jsem deset minut před koncem situaci po autovém vhazování, naivně jsem opustil bezpečí branky a inkasovali jsme podruhé. Kapitán se vám omlouvá.

Nějaký hloupý hráč do mě pak ještě zajel loktem (do mě, do kapitána!) a dostal žlutou kartu. Není se čemu divit, šlo o hodně, jako v osmé hanspaulce vždycky.

Naše největší šance přišly až v závěru, když už se na svůj zápas vedle hřiště připravoval i ten tlustší z dvojice moderátorů pořadu MenZONE, nebo někdo jemu hodně podobný. Jestli byl na hřišti tak trapný jako na obrazovce (já se na to opravdu nedívám!), jsem po zápase nezjistil. Uháněli jsme totiž s Matyášem pryč tak rychle, že jeho feldu zastavila sličná policajtka a nechala ho dýchnout. Přestože na hřišti kličkoval jak divý, ukázal dräger 0,00.

Nicméně když se vrátíme k zápasu, nejprve gólman soupeře ledabyle přihrál přímo Pájovi, který sám trefil tyčku. Pak jsme si soupeře parádně rozebrali, ale nic z toho. Nakonec přeci jen Pája snížil, jenže to bylo už těsně před koncem a A.Č.A.B. si výsledek v pohodě uhlídal.

V příštím kole nás konečně čeká ten tým, který měl po prvních dvou kolech pěkné skóre 0:35 a nyní má -6 bodů, a to je dokonce méně, než máme my. A to by v tom byl čert, abychom aspoň ten bodík nezískali!

text a mobilní fotky Řízek

Žádné komentáře:

Okomentovat