čtvrtek 6. ledna 2011

NÁZORY NA SILVESTR, DÍL I.

text Máňa, Venál, Kamča T., Smígl, Pája, Marťas, Bejk, fotky Řízek a Maruška, smajlík Milan

Nový rok si žádá odvážné projekty. Oslovili jsme proto asi všechny, kdo s námi byli na Silvestra v Rožmberku, a chtěli jsme po nich stručný souhrn jejich zážitků a dojmů. Jelikož nás nečekaně téměř nikdo neposlal do háje, povídání zde vyjde ve dvou částech. To pro ty, kteří se nenašli.

Po roční pauze tu byl opět silvestr, a tak se celkem velká skupina sešla v růžové ubytovně v Rožmberku. Dělo se toho mnoho, pilo, jedlo, na procházky se chodilo, na běžkách se běhalo, někteří si zajeli do cizí země na lyže a na brusle na Lipno jsme se taky dostali. Každý si odvezl různé vzpomínky, ale zjištění, že náš milovaný muflon přes noc zmizel a nikdo nevěděl, kde je, se jistě vrylo do paměti každému. Všichni jen věděli, kde není a kde by měl být. Co ještě dodat? Snad se sejdeme zase za rok!
/Máňa/
------------------------------------------------------------------------------


S otevřenou náručí a srdcem na dlani nás přivítal pan správce. Byl moc milý, a tudíž jsme s ním neměli vůbec žádný problém. Co se týče lidí, nebylo nic, co by mne překvapilo. Lukyk jel brzy domů, Lucka se rozloučila se slovy „Tak na tohle jsem moc velký Mirek Dušín,“ ačkoliv nevím o nikom, který by se jako Dušín nechoval, a další tři prostě odjeli. Silvestr se mi moc a moc líbil. Skvělý lidi, super akce (např. bruslení na Lipně), pohoda, pecka prostředí, skvělý Česko, skvělý fotbálek, skvělá...
/Venál/
------------------------------------------------------------------------------


Předčasný odjezd, ječící Kajetán, zamrzlé Lipno, ožralé osoby, omrzlé tváře, bordel všude, nádherné město, černé historky, dáme panáky, zelená felicie.
/Kamča T./
------------------------------------------------------------------------------

Schizofrenní silvestr. Zvláštní název, ale mě to tak opravdu přišlo. Náladový pan správce, náckové na místní geronto-zábavě, Rychlé šípy opustivší naší "zkaženou" společnost, novoroční předsevzetí a mazání starého a špatného. Přiznávám, že toto dolehlo i na mě. Nicméně užil jsem si všeho. Super lidí, zábavy, zdvižených palců (ještě teď mě bolí:-)), muflona... Vyvenčil jsem i lyže, byť to vyšlo až na třetí pokus.

Všem fajn lidem a i ostatním přeju šťastný rok a zase někdy!
/Bejk/
------------------------------------------------------------------------------


Uvítali mě myslivci, hodný pan správce a muflon. Šel jsem spát sám. Ráno jsme vypili Pájovu vodu a pan správce už nebyl tak hodný. Dvakrát jsem šel na autobus a dvakrát jsem neodjel, všechno bylo dvakrát. Eisberg. Večer Itálie bez pizzy, věž a Řízek. Nešel jsem spát sám. Ráno jsme vypili Pájovu vodu a podmáslí. Muflon zmizel. Odjelo pět lidí, které to sralo. Lipno. Běžky, homoobleček, vítr a ostrov pro králíky. Večer mistrovství ve fotbale, bílá liga a silvestr. Ráno podmáslí, uklidit a domů.
/Smígl/
------------------------------------------------------------------------------

„Dáme panáky?“ bylo slyšet z jedné strany a „federální agent“ z druhé. Kdo? Radši nikdo. Pět lidí jelo domů. Proč? Protože se jich víc do auta nevešlo. Chytit autobus není sranda, ani střízliví. A Maruška není pí**, ale to všichni víme. Jó ještě muflon.

Doufám, že jsem nebyl jediný, komu se to líbilo. Chtěl bych s váma jet zase. A přijďte, až bude promítání. Snad se to stihne ještě letos.
/Pája/
------------------------------------------------------------------------------


Klid, pohoda, dobrý den, NE, nedotýkat se, UF, jídlo, pití, povídání, pití, hádka, usmiřování, panáky. Panáky, Hanka, procházka, psi, vrazi, zábava, Česko, panáky, střepy, nostalgie, panáky.
Bordel, zloba, běžky, panáky, Pája pryč, věž, panáky, řeka, zima, krev, panáky.

Bordel, zloba, jdu pryč, neví, panáky, loučení, výlet, pivo, fotbálek, 3, 2, 1 bum, písnička, pivka, panáky. Únava, úklid, panáky, návrat, kamera, mají mě rádi, Kajetán, nashledanou, sbohem.

Tak zase za rok!
/Marťas/

Pokračování najdete zde v pátek či v sobotu, dle nálady.