pátek 2. září 2011

TEČKA ZA TÁBOREM

Nelze vstoupit dvakrát do stejné řeky, ale o rybnících to vůbec neplatí. Do Čimelic jsme letos dorazili na tábor už po xté a ledacos zůstalo při starém. Třeba komáři, vosy nebo ostuda starých vedoucích ve fotbale. A tak jako obvykle jsem i letos uspořádal fotky do dvou alb.

Kritici možná namítnou, že ta druhá část je tentokrát do počtu podstatně skromnější. A to namítnou správně. Jiní by si toho možná ani nevšimli, ale je to tak.

Je to asi hlavně proto, že i moje druhá polovina tábora byla podstatně kratší. Přesto mi trvalo neobvykle dlouho, než jsem se odhodlal k těm zbylým fotkám vrátit. Jestli to stálo za to, nechám na vás.

Osmadvacet vybraných klenotů zobrazuje hlavně táborníky a jiné táborové muže při hrách a dalších zábavách, hledáček se prakticky vyhnul dívkám. Ale to taky není nic nového. Jsem jako Robert Vano, akorát ti muži jsou oblečení. To je samozřejmě vtip.

Je tam radost, trocha zklamání, bolest, nuda, vítězství, pohoda. A hlavně prosluněné i propršené dny, kdy škola a práce je ještě strašně daleko a kdy se jako jediný problém na světě jeví nutnost ráno vstát na rozcvičku a vlézt do ledového rybníka.

ALBUM JE TADY, JEHO PRVNÍ ČÁST ZDE.

text a fotka Řízek, za některé fotky v albu děkuji Frantovi a Alexovi

Žádné komentáře:

Okomentovat