úterý 12. května 2009

BEZZUBÝ DOPIS EUROPOSLANKYNI


Suverenita v modrém kostýmku
naštvaný text a mobilní foto Řízek

Tak, dokud je to teplé. Začnu dnes otevřeným dopisem:

Vážená paní Bobošíková,

nejsem obdivovatelem Vaší práce, ani fanouškem Vaší osoby. Ale měl jsem tu čest a štěstí a viděl jsem Vás, kterak v modrém kostýmku řídíte novou octavii, na které jste namalovaná Vy v nadživotní velikosti, centrem Prahy. Slušelo Vám to. Bylo to včera (11. května) chvilku po poledni a já jsem si na Národní třídě u bývalých Arabů kupoval pizzu, to jen kdyby Vás to zajímalo.

Je to otravné popojíždět pražskými ulicemi, když máme ty tramvaje, které každou chvíli stojí, že ano? Úplně Vám rozumím a chápu Vaše rozhořčení. Sympatické bylo, že jste popřela nápis suverenita.eu na Vaší kapotě (rozumějte Vašeho vozu) a chvíli váhala. Jenže pak jste tramvaj stojící na zastávce přeci jen předjela zleva.

A to se nemá. Nejenže se to nesmí a určitě jsou za to nějaké body, kladné body si tím před volbami také nezískáte (u mne byste stejně neměla šanci, ale tím spíš). A přejet případné před tramvají přecházející voliče, to už mi přijde vyloženě kontraproduktivní.

Pokud hodláte i nadále řídit tímto způsobem, navrhuji aspoň odstranění Vaší podobizny z karosérie vozidla. Je to strašně nápadné a každý si toho všimne.

S úctou

Řízek.

--------------------------------------------------
Včera mě bolely zuby osmičky, když jsem tenhle pamflet sepisoval. A dnes mě bolí dál, byť jsem o jednu z nich před chvílí přišel ( - nejvíc asi bolí ty věci, co nejsou). A tak tu nebudu šířit blbou náladu a jen zkusím nahodit menší téměř facebookový kvíz pro radotínské spoluobčany:

Kde si myslíte, že jsem vyfotil to pěkné zátiší nahoře? Pište do komentářů, na pavlač - hlavně to neryjte kudličkou do stromové kůry.

Žádné komentáře:

Okomentovat