čtvrtek 5. února 2009

TOKÁŇ V PLZNI



Fotostory z výpravy za indexem
text a foto: Řízek

Žlutý autobus nám cestou nezištně věnoval noviny. Ty Lidové někde objevily "tajuplný" Juditin most.







Přijeli jsme do Istanbulu, tvrdila ona. Do Moskvy, prosazoval jsem já. A tak jsme byli v Plzni. Byli jsme se totiž zapsat.







Už jsme zapsáni, takže kávička neuškodí. Velmi nenásilně jsem do záběru vpašoval reklamu výrobce foťáku.







V ceníku tamní kavárny mají nevídanou položku, takzvané hlučné. Nemlčíš - zaplatíš.







Měšťanská beseda patří k těm zarostlejším besedám. Módní policie uděluje půl hvězdičky za snahu.







Razantní způsob, jak shodit nějaké ty gramy, nabízí místní wellness, či co to bylo.







Příslušnice pomohly tomuto snímku k úžasným barvám. A taky chránily a střílely vše, co se ve městě pohnulo.







Hýbala se hlavně spousta dopravních prostředků před budovou právnické fakulty, kam se někteří z nás jeli zapsat.







Při obědě nás téměř neustále nevraživě pozorovala skupinka domorodců. Přesto jsem je nepozorovaně sejmul. A mají to.







K jídlu jsem měl něco zvláštního, co se nazývalo tokáň; doufám, že ti psi byli aspoň čistokrevní. Autobus však vyvázl nezraněn.







Bonus pro všechny slušný lidi: Bagr před Pameliným strip barem. Třeba přijde i Sue Helen. Nebo J.R.

Žádné komentáře:

Okomentovat