neděle 2. října 2022

PADESÁT MOMENTEK

1. Kde seš? Na nástěnce nejsou od vás žádný fotky a lidi už tam chodí. Tak šup šup.

2. Taky tě rád vidím.

3. Fakt už nemáte připínáčky? Ani jeden?

4. Tady je ještě jedna krabička. Uf.

5. Dáme tam i ty dopisy, co nám psaly holky, jo? Aha, tak tenhle zrovna radši ne. 

6. A to bodování?

7. No nevím, když jsem nevyhrál. Ale no tak jo, píchni ho tam. Druhý místo dobrý.

8. Za co jsi tehdy dostal ty mínusáky? 

9. Nepochybně za úklid stanu. Kdybys teď viděla mou domácí pracovnu, pochopila bys – kurva, posraný připínáčky, furt mi to padá. Hele, možná že i za sprostý slova.

10. Pojďte sem! V klubovně se promítají fotky: neuvěříš tomu, zrovna jsi tam byl. Na nějaký exkurzi na letišti či co. 

11. Neuvěříš tomu, v klubovně sedí Vlasta a sám kouká na promítání.

12. A sedl si aspoň do první řady? 

13. Jo, ale na kraj, asi aby přes něj bylo vidět.

14. Sorry, že jsem na tebe tak naběhl s těma fotkama. Možná jsem tě mohl aspoň přivítat. 

15. No já jsem zas třeba mohl přijet dřív. Ale už jsme to tam zapíchali. Haha. 

16. Ahoj! Tebe jsem neviděla... no asi od těch Bukovských hor.

17. No já tebe taky ne! A máš se? (A jak se vlastně jmenuješ?)

18. Ty máš teď nějaký mimino, že jo.

19. Jo, jsou jí dva roky a je krásná, i když vypadá jako já.

20. Mám pro tebe tajnej tip, ale jen, že seš to ty: Martin teď donesl řízky a jsou ještě teplý. 

21. A co vlastně děláš ty?

22. Jsem doma s dětma.

23. Ty Rejdice, to byl fakt nejlepší tábor.

24. Prosím tě, Řízku, vezmi si tu kytaru a pojď dovnitř.

25. To musí uzrát, Hanino.

26. Můžu vám nějak pomoct s přípravou toho ohně? 

27. My jsme teď skončili. 

28. Výborně.

29. Napsal jsem o tom padesátým výročí oddílu článek do časopisu Turista. Ty vole nesměj se. Oni to stejně nevydají. 

30. Vevnitř se už hraje na kytary, půjdeš tam? 

31. Ne, teď je podle všeho období písní z let 1731–1850. Přijdu až na 1850–1918.

32. Hustý, na těch fotkách z devadesátých let jsi měl vlasy.

33. Jak dnes asi vypadají lidi, kteří v tom bodování měli nejvíc mínusáků?

34. Vydrž: Vojto! Vojto! Vojto, tohle je Jana a zajímá se o sociologii průserářů.

35. A ty jsi taky něčí syn?

36. No jo, ty Rejdice. To byl fakt nejhorší tábor.

37. Ty jo, tady je normálně krájenej gothaj.

38. Ses bavil s Káťou asi hodinu a půl. Docela závidím. Co jste řešili? 

39. Romantika. Zvrtnutý kotníky a přetržený achilovky. 

40. V tý scénce z Mitry, jak jste dělali tu historii obce Kosoř – mimochodem dost vtipná – jsi měl vlasy. Hustý.

41. To jo. A mluvil jsem stejně potichu jako normálně. Ale brácha tam byl fakt dobrej.

42. To je jedno, jestli to bude od C, nebo od G. Stejně se to nedá zazpívat.

43. Vojto, myslím, že tady tou debatou o přechylování sis úplně řekl o post mého zástupce. Nebo gurua. Nebo kouče. 

44. Hele, co kdybychom si takhle zahráli třeba i častěji než jednou za deset let, třeba jednou do roka? 

45. V žádném případě. Nazdar!

46. Pane řidiči, ale my opravdu nepotřebujeme jet někam na Lužiny. Oni jedou do Čimic a já hodlám cestou vystoupit v Krči. Jeví se mi to tak, že tady patrně došlo k nějakému omylu pravděpodobně proto, že jsme opilí. Samozřejmě můžeme jet přes Lužiny, ale bude to dost velká zajížďka. Já vám do toho nechci nijak mluvit, ale nebylo by lepší tu cestu úplně zrušit a znovu zadat? To přece nějak musí jít, nicméně pokud to nejde, tak holt pojedeme do Melodické ulice, jen si nejsem úplně jistý, co tam budeme v půl třetí ráno dělat. 

47. Što?

48. Nezlobte se na nás, my jsme opilí.

49. Hahahahaha, Melodická ulice. Hahahahahaa. Ne že to napíšeš na blog. Slib mi, že to nenapíšeš na blog. Hahahahaha.

50. Dobrou noc, Péťo a Luboši. Dobrou noc, pane taxikáři.

(51. Sorry, nenechal jsem na sedadle mobil? Jo, tady leží. Tak dobrou.) 

text a fotky Řízek

Fotoalbum z oslavy je tady

Žádné komentáře:

Okomentovat